تصویر مانیتور ماشین در کیش

مانیتور ماشین کیش، فروشگاه آپشن خودرو و عرضه کننده کلیه تجهیزات مدرن الکترونیکی ماشین های موجود در کیش شامل مانیتورهای اندروید سایز متوسط و تسلایی با کیفیت HD و Full HD همراه با ورودی و خروجی های حرفه ای صوتی و تصویری.

خرید مانیتور اندروید در کیش از برند های مطرح و با کیفیت دنیای آپشن خودرو که همراه با تضمین اصالت و کیفیت کالا به مشتریان محترم تقدیم میگردد.

 

مانیتور خودرو در کیش

هر اتومبیل دارای تعریف کلی و مشخصات اصلی می باشد که شامل چرخ، اتاق، صندلی، فرمان، پیشرانه جهت تامین نیروی حرکتی، سیستم تعلیق و بخش های ایمنی می باشد که در تمام خودرو های حال حاضر بصورت استاندارد و تعریف شده وجود دارد که تولید کنندگان بصورت پیش فرض تلاش دارند به منظور کاهش هزینه های تولید و حضور رقابتی در بازار داغ خودرو تا جای ممکن از نصب بخش های غیر ضروری و تعریف نشده در خودرو بکاهند تا با جلب نظر خریداران محصول خود را با میانگین پایینتر قیمت نسبت به رقبا عرضه نمایند.

البته یادآور می شویم با گذشت زمان سطح استاندارد ها بالا رفته و بر توقع خریداران افزوده شده است. به این شکل که در حال حاضر برخی از بخش های غیر مهم و آپشن در گذشته به عنوان بخش همراه و مکمل امکانات همراه خودرو عرضه می گردند مانند شیشه بالابر برقی  که در گذشته به عنوان یکی از امکانات ماشین های لوکس عرضه می شد ولی در حال حاضر در اکثر تولیدات خودرو دیده می شود. بخش دیگری در وسایل نقلیه، خصوصا خودرو های سواری وجود دارد که به انتخاب خریدار بر روی ماشین نصب می گردد و یا به عنوان بخش های انتخابی خودرو  (Car Options) به عنوان مزیتی نسبت به اتومبیل در حالت عادی بر روی آن قرار میگیرد که نمایشگر تصویری و یا مانیتور خودرو نام دارد.

مانیتور ماشین در کیش یکی از آپشن های خودروهای مدرن و لوکس جزیره است که در برخی مدل ها بصورت بیس و فابریک با سطح کیفیت متوسط قرار دارد که با توجه به مدل پایین بعضی خودرو ها کاربرد زیادی نداشته و نیاز به ارتقا به مانیتور با سیستم عامل اندروید نسخه جدید و نمایشگر بزرگ 11 اینچ به بالا کاملا محسوس است.

استفاده از مانیتور اندروید با کیفیت در خودروهای جزیره کیش یکی از ملزومات ماشین است زیرا با استفاده از آپشن های متعدد نمایشگرهای تصویری فوق امکان بهره گیری از تمام قابلیت های ماشین وجود داشته و بر سهولت رانندگی می افزاید.

 

فروشگاه کالاصد، عرضه کننده مدرن ترین آپشن های خودرو در ایران و جزیره کیش

مشاهده محصولات و مشاوره خرید در پیج اینستاگرام کالا100

 

 

شما هم ممکن است بپسندید