چهار عدد دورین رنگ سیاه خودرو

مرکز اصلی فروش دوربین جلو خودرو در تهران با قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور. خرید دش کم و سیستم های امنیتی، نظارتی ماشین قابل نصب بر روی تمامی خودرو های سبک و سنگین.

فروشگاه دش کمرا تهران

Four pcs dash camera for car with black color
فروشگاه دش کمرا تهران – خرید دوربین جلو خودرو

فروشگاه دوربین جلو خودرو در تهران و انواع Dash Cam از برند های مطرح و درجه یک با کیفیت تصویر عالی Full HD و 4k در تهران با قابلیت ضبط هوشمند ویدیو از اتفاق های مهم مانند تصادف بصورت خودکار.

بهترین برند های دوربین جلو خودرو با کیفیت تصویر و رزولوشن بالا همچنین مجهز به سیستم هوشمند رکورد صحنه های مهم.

یکی از مهم ترین آپشن های تصویری و امنیتی خودرو جهت افزایش ضریب امنیت خودرو و سرنشینان و اسفاده ها کاربردی جهت روئیت صحنه های مهم ضبط شده در حافظه دش کمرا ماشین.

ویژگی های دوربین خودرو

ویژگی های دوربین خودرو
ویژگی های دوربین خودرو

با خرید دوربین جلو ماشین دیگر نگران از دست رفتن مدرک اثبات تخلف دیگران و یا ضایع شدن حق و حقوق خود نبوده و به راحتی می توان با رجوع به تصاویر ضبط شده در آرشیو دوربین دش کم اقدام به نمایش و باز بینی ویدئو ها نمود.

سیتسم ضبط هوشمند در زمان تصادف و یا سنسور حرکت در پارکینگ از موارد مهم و آپشن های جالب انواع دوربین های ثبت وقایع اتومبیل می باشد.

قابلیت دید در شب و ضبط پیوسته فیلم حتی بر روی کلیپ های قدیمی بصورت دائم و چرخشی نیز در موارد جدید وجود دارد.

اتصال به تلفن همراه توسط اپلیکیشن ویژه گوشی موبایل و یا کانکت شدن به شبکه اینترنت بخشی از امکانات مدل های جدید دش کمرا است.

در مدل های پیشرفته دوربین فیلمبرداری جلو ماشین امکان نمایش تصاویر بر روی مانیتور اندروید داخلی ماشین با استفاده از کابل و یا اتصال WIFI یک قابلیت خوب جهت دسترسی سریع و مشاهده ویدئو در ابعاد بزرگ بر روی اسکرین مانیتور خودرو موجود می باشد.

 

فروش دوربین جلو خودرو در تهران، عرضه کننده مدل های جدید Dash Camera با جدید ترین امکانات و نازلترین قیمت.

 

مشاهده انواع دوربین جلو خودرو در بخش فروشگاه کالا100

آپشن خودرو فروشگاه آسیاوند

شما هم ممکن است بپسندید