تماس فوری با پشتیبانی و مشاوره خرید از طریق اینستاگرام
پرسش و پاسخ
فروشگاه آپشن خودرو، اسباب بازی (ماشین کنترلی و کامیون کنترلی) و لوازم حرفه ای موتور سیکلت کالا 100 همراه در تلاش است تا بهترین کالا ها را با نازلترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران عزیز برساند و در این میان پرسش های رایجی مطرح می شود که به منطور شفاف سازی و رفع ابهام برخی از این سوالات را مرور می نماییم.
آیا ارسال اجناس رایگان است؟
ارسال اجناس بسته به نوع کالا، قیمت، شرایط و برروز رسانی کالا ممکن است رایگان، پیش کرایه و یا پس کرابه باشد که در توضیحات کالا و یا زمان خرید درج و اطلاع رسانی می شود.
کیفیت ارسال کالا در فروشگاه کالا 100 به چه شکل است؟
تمام اجناس پبش از ارسال کاملا بررسی و پس از تایید کیفیت و کارکرد با بهترین بسته بندی و امن ترین روش در کوتاه ترین ارسال می شوند.
لازم به ذکر است که فروشگاه کالا 100 از دو روش اصلی پست پیشتاز و تیپاکس جهت ارسال و تحویل کالا به مشتری استفاده می نماید که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری از باربری اتوبوس رانی، ارسال با باربری هوایی و باربری کامیون نیز می توان استفاده نمود.
آیا امکان مرجوع کردن کالای خریداری شده وجود دارد؟
تمام کالا های فروشگاه طی چند مرحله پیش از وروذ به انبار و پیش از ارسال کاملا تست و بررسی می شوند ولی در عین حال در صورت بروز مشکل و مشاهده ایراد فنی در زمان دریافت کالا تا 24 ساعت اول از طریق شماره های درج شده در وب سایت (ساعات کاری) در تماس باشد و تصویر به همراه توضیح ایراد کالا را با استفاده از پیام رسان های رایج و خط تلفن مندرج در توضیحات سایت برای ما ارسال نمایید تا بررسی مشکل توسط کارشناس کالای مربوطه انجام پذیرد و در صورت خطا از سمت فروشگاه وجه کالا به حساب شما عودت داده شود و یا در صورت تمایل کالای دیگری ارسال گردد.
چرا بعضی اجناس فاقد قیمت می باشند؟
اولین و مهمترین علت عدم درج قیمت در فروشگاه اینترنتی کالا 100 بخاطر عدم موجودی کالای مورد نطر می باشد که در صورت تمایل برای اطلاع از امکان و زمان شارژ مجدد کالا صرفا از طریق پیام رسان و یا بخش دایرکت پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.
آیا قیمت اجناس بروز می باشد؟
بصورت پیش فرض کالا های موجود اغلب دارای قیمت بروز می باشند و فقط در خصوص کالا هایی که به اتمام رسیده و مربوط به قبل (چند ماه و حتی چند سال پیش) می باشند احتمال تفاوت قیمت وجود دارد که البته با توجه به عدم موجودی چنین اجناسی در سایت امکان خرید نیز وجود ندارد.
در خصوص کالا های موجود در صورت نوسان شدید قیمت ارز و با توجه به ارتباط مستقیم کالا با قیمت ارز امکان تغییر جزئی در مورد کالا های موجود وجود دارد که میتوانید از طریق پیام رسان و یا بخش دایرکت پیج اینستاگرام قیمت بروز را استعلام نمایید.
بنابراین بصورت پیش فرض قیمت اجناس وجود صحیح می باشد و فقط اجناس ناموجود دارای مواردی با قیمت قدیمی می باشند.
آیا تخفیف می دهید؟
رایج ترین پرسش در خصوص قیمت درباره تخفیف است که باید یاد آور شویم با توجه به رقابتی بودن قیمت ها و تلاش ما برای عرضه کالا با پایین ترین قیمت ممکن و رضایت مشتری، قیمت های درج شده مبلغ نهایی و پایین ترین حالت ممکن می باشد و امکان تخفیف بیشتر وجود ندارد.
آیا فروش حضوری هم دارید؟
برای برخی اجناس علاوه بر فروش اینترنتی بصورت حضوری نیز در خدمت مشتریان گرامی هستیم که توضیحات در بخش فوتر سایت قابل روئیت می باشد و یا میتوان از طریق دایرکت پیج اینستاگرام سایت با ما در تماس باشید.
چگونه از وجود کالای مورد نظر در فروشگاه حضوری مطلع شویم؟
از طربق پیام رسان (واتس اپ / تلگرام / سیگنال) و یا بخش دایرکت پیج اینستاگرام
چگونه از وجود اجناس جدید و تخفیف ها مطلع شویم؟
بهترین و سریع ترین روش اطلاع از اجناس فروگاه همچنین جشنواره های فروش و تخفیف های ویژه، عضویت در پیج ایسنتاگرام فروشگاه کالا 100 می باشد.