تیر.07

پلی استیشن 5 | مشخصات، تصاویر و قیمت Playstation 5

کنسول بازی سونی Playstation 5

پلی استیشن 5 / Sony Playstation 5 / کنسول بازی سونی PS5 /  مشخصات فنی، اطلاعات و تصاویر پلی استیشن 5 / Sony PS5 Console  در فروشگاه کنسول بازی های ویدئویی کالا 100.

چیزی تا رونمایی از نسل بعدی کنسول های بازی ویدئویی توسط کمپانی های معتبر و پیشرو این صنعت باقی نمانده است. پلی استیشن 5  به عنوان یکی از محتمل ترین Video Game Consoles به عنوان اولین معرف محصول جدید بازی های ویدئویی در نسل 9  علاقه مندان را متوجه خود نموده است.

Playstation 5

با توجه به اظهارات مدیر طراحی کنسول های بازی سونی پلی استیشن نسل بعدی Sony Console که بنا به روند گذشته با نام تجاری پلی استیشن 5 رونمایی خواهد شد، حداقل تا پایان سال 2019 میلادی وارد بازار نخواهد شد و با توجه به روند ارتقا بخش های سخت افزاری و به تبع آن نرم افزاری همچنین افزایش کیفیت بازی ها انتظار می رود با توجه به انتظار کاربران Playstation 5  با افزایش قدرت پردازش  پردازنده اصلی (CPU) و در کنار آن پردازنده گرافیکی قوی تر که با نام جی پی یو شناخته می شود همچنین حافظه داخلی با ظرفیت بالاتر و سریع تر امکان تولید بازی هایی با گرافیک بهتر را به توسعه دهندگان بازی های سونی بدهد. سرعت خواندن اطلاعات و فایل های بازی جدا از بخش سی پی یو خود یک مشکل در کاهش سرعت پردازش اطلاعات و محدودیت در تسریع روند بازی است که احتمالا با استفاده از هارد های پر سرعت SSD Hard Drives  این مشکل تا حدود بسیار زیادی رفع خواهد شد.

در کنار افزایش سطح کیفیت بازی ها مانند نسل های قدیمی تر کنسول های بازی محتمل است که شاهد ورود تجهیزات جانبی و کمک بازی جدیدی باشیم مانند ورود عینک واقعیت مجازی (Sony VR) در نسل هشتم و یا دوربین پلی استیشن ( Sony Playstation Camera) در نسل هفتم.

خرید، قیمت، مشخصات پلی استیشن 5 Playstation Console
پلی استیشن 5 Playstation Console

دسته بازی پلی استیشن 5  (DualShock 5) نیز بی شک دارای تغییرات ظاهری و بهبود عملکرد نسبت به دوال شاک 4 خواهد بود ولی با توجه به روند تکامل و حفظ طرح کلی کنترلر های کنسول سونی پیش بینی می شود شکل کلی حفظ گردد و آپشن هایی همچون صفحه لمسی وسط دسته (Touch Pad) و نهایتا دکمه های کمکی کنار تاچ پد دچار تغییراتی گردد. یکی دیگر از بخش های دسته بازی PS5 که نیاز به افزایش کارایی در آن محسوس است باتری داخلی PS Controller می باشد تا مدت زمان بیشتری را با یک شارژ کامل در اختیار کاربر قرار دهد.

شما هم ممکن است بپسندید