لوازم کافه ریسر خرید پوشاک کلاه و دستکش موتورسواری

خرید لوازم کافه ریسر  و تجهیزات ایمنی کافه ریسر یکی از ملزومات موتورسواران سبک “Cafe Racer” است که با گذشت زمان و به وجود آمدن استایل خاص و تخصصی موتورسواری در این سبک رنگ و لعاب متفاوتی به خود گرفته و از آداب و رسوم ویژه ای برخوردار شده.

کافه ریسر

کافه ریسر “Cafe Racer” برگرفته از موتور سواران نیمه قرن بیستم انگلیس است و همان طور که از نامش پیداست مربوط به Motorcycle Riders و علاقه مندان به موتورسیکلت که در کافه های انگلیس تجمع می کردند می باشد.

طراحی سبک موتور کافه ریسر ساده و فاقد تجملات می باشد و از اجزا اصلی و مورد نیاز یک موتور سیکلت تشکیل شده که در عین سادگی از هماهنگی خاص و مطلوبی برخوردار است تا جایی برعکس بسیاری از موتور های کاستوم سبک چاپر به جای تمرکز بر چرخ عقب با پهنای لاستیک زیاد و همچنین دوشاخه یا فرمان بلند با زاویه های تند بر روی سادگی و نهایتا وجود انجینی بزرگ تر به تناسب سایر اجزا بیشتر دقت می شود که البته مورد آخر در تمامی طراحی ها صادق نیست. اولویت در ساخت این سبک فرمان پذیری بالا و سرعت بجای راحتی می باشد.

لوازم و تجهیزات ایمنی کافه ریسر

پوشاک موتورسواری کافه ریسر: جدا از بحث زیبایی و استایل موتورسوار کافه ریسر، استفاده از پوشش ایمن و لوازم ایمنی استاندار پیش از توجه به خود موتور حائز اهمیت می باشد و بسیاری از تولید کنندگان وسایل جانبی و امینی Motorcycle بصورت تخصصی در این زمینه هم فعالیت دارند.

با توجه به ماهیت کافه ریسر بر هندلینگ بالا، سرعت و مانور های لحظه ای در مسیر های شهری امکان بروز حادثه نیز در این کلاس از موتور سواری وجود داشته و تهیه لوازم و تجهیزات کافه ریسر از موارد با کیفیت و اصلی به کاربران این رشته توسیه میشود.

از مهمترین لوازم و تجهیزات ایمنی و پوشاک موتورسواری در سبک کافه ریسر می توان به این موارد اشاره کرد

 

کلاه کافه ریسر

کلاه موتورسیکلت کافه ریسر چرمی
انواع کلاه کافه ریسر Helmet

کلاه کافه ریسر به عنوان یکی از مهمترین لوازم ایمنی کافه ریسر در دو مدل بدون فک و فک دار بدون طلق شیشه ای رایج است که بیشتر موتورسواران ترجیح می دهند از عینک خلبانی به صورت جدا برای استفاده از Cafe Racer Helmet استفاده کنند.

 

دستکش کافه ریسر

دستکش موتورسیکلت کافه ریسر
خرید دستکش Cafe Racer Gloves

محافظت از دستان در برابر فرمان و یا برخورد های احتمالی موتورسواری با موانع شامل تصادف و زمین خوردن یکی از نکات مهم و قابل توجه است که بیشتر از موارد چرم نیم پنجه یا تمام پنجه از نوع نازک با رنگ قهوه ای یا مشکی انتخاب می گردد.

 

کاپشن کافه ریسر

کاپشن کافه ریسر
کاپشن کافه ریسر

خرید کاپشن کافه ریسر هم به عنوان یکی از نکات مورد توجه حرفه ای های این سبک قابل ذکر است و مانند دستکش بیشتر از کاپشن های چرم پروتکشن دار یا ساده انتخاب می شود.

 

کفش کافه ریسر

کفش کافه ریسر - پوشاک موتورسواری کافه ریسر
کفش کافه ریسر

کفش های موتورسواران کافه ریسر هم دارای تفاوتی با کفش های عادی یا موتورسواری می باشد که بسته به سلیقه فرد ممکن است از موارد نیم بوت یا نمونه های ساده تر متناسب با بالاتنه انتخاب گردد.

 

مشاهده تجهیزات کافه ریسر در فروشگاه کالا 100

 

لوازم و تجهیزات Cafe Racer

 

فروشگاه کالا 100، عرضه کننده تجهیزات ایمنی و لوازم کافه ریسر در ایران


 

اطلاعات مهم درباره موتورسیکلت
اطلاعات مهم درباره موتورسیکلت

شما هم ممکن است بپسندید