بهترین اسکوتر هوشمند سال 2019 کدام است؟

در سال های اخیر انقلابی در حمل و نقل فردی با وسایل الکترونیکی جدیدی به نام Self Balance Wheel، Smart Balance Wheel، هاور برد، اسکوتر برقی و یا اسکوتر هوشمند بوجود آمد.

در بدو پیدایش و عرضه اسکوتر هوشمند در بازار تنوع زیادی وجود نداشت ولی رفته رفته تنها پس از یکی دو سال و با استقبال گسترده و جهانی از این وسیله خودران برقی نیاز به تولید مدل های تخصصی نیز ایجاد شد.

از پرطرفدارترین و رایج ترین مدل های اسکوتر هوشمند برقی میتوان به مدل های زیر اشاره نمود:

  • اسکوتر های برقی بدون دسته جفت چرخ طرفین
  • اسکوتر برقی بدون دسته تک چرخ (Monowheel)
  • اسکوتر برقی دسته دار تک چرخ
  • اسکوتر برقی نیم دسته
  • اسکوتر برقی دسته دار (Segway)

بهترین اسکوتر هوشمند سال 2019 کدام است؟

با توجه به مقالات و وب سایت های ارزیابی کیفیت اسکوتر برقی و انواع اسمارت بالانس ویل تعدادی از بهترین اسکوتر برقی های سال را در ادامه بررسی و عنوان خواهیم نمود.

اسکوتر برقی سگوی Ninebot MiniPro PT

بهترین اسکوتر هوشمند سگوی ناين بات مینی پرو پی تی 2019
بهترین اسکوتر هوشمند سگوی ناين بات مینی پرو پی تی 2019

با امتیاز 9/5 از 10 دارای وزن کم، کیفیت بالای بدنه و ضربه پذیری همچنین انعطاف خوب پوسته، چسبندگی بالا در لاستیک، مانور عالی، عکس العمل سریع به فرامین دربافتی از راکب، وجود اپلیکیشن ویژه موبایل و برخورداری از امکانات اطلاعاتی و هدایتی با استفاده از اپ گوشی موبایل، راندمان بالا نسبت به مدت زمان شارژ کامل می باشد. ناین بات مینی پرو با یک شارژ کامل قادر ب پیمایش مسیر بدون شیب تا حدود 20 کیلومتر می باشد.

 

اسکوتر برقی Segway Minilite

بهترین اسکوتر هوشمند Segway Minilite 2019
بهترین اسکوتر هوشمند Segway Minilite 2019

اسکوتر برقی هوشمند سگوی مینی لایت به عنوان برادر کوچکتر مدل مینی پرو دارای ویژگی های عالی و شبیه به سری Mini Pro  می باشد ولی از سطح قیمت پائین تری برخوردار است. تحمل وزن تا 110 کیلوگرم، شارژ کامل در کمتر از 3 ساعت و پیمایش بیش از 16 کیلومتر بر روی سطح صاف و هموار با راکب سنگین وزن همچنین وجود اپلیکیشن تلفن همراه از ویژگی های مهم این خودران هوشمند است.

عدم قابلیت تنظیم ارتفاع دسته از نقاط ضعف این مدل است.

 

اسکوتر برقی Razor Hovertrax 2.0

بهترین اسکوتر هوشمند Razor Hovertrax 2.0
بهترین اسکوتر هوشمند Razor Hovertrax 2.0

اسکوتر ریزور هاور ترکس ورژن 2 از سری اسکوتر های هوشمند بدون دسته و رایج با دو چرخ در طرفین است که با امتیاز خوب 9 از 10 در میان انبوهی از مدل های موجود در بازار عنوان پرفروش ترین و یکی از محبوب ترین مدل ها را به خود اختصاص داده است.

تحمل وزن تا 110 کیلوگرم و قابلیت حرکت با راکب بالای 80 کیلوگرم تا بیش از 16 کیلومتر تنها با یک شارژ همچنین امکان حرکت بر روی سطوح نیمه هموار مانند چمن، بتن و مسیر های خاکی در کنار طراحی زیبا، ضد نفوذ آب و خاک، سرعت 14 کیلومتر بر ساعت، سیستم ایمن باتری جهت عدم اشتعال همچنین وجود اپلیکیشن ویژه ارتباط با تلفن همراه از ویژگی های این اسکوتر هوشمند است.

 

شما هم ممکن است بپسندید